גנץ: "ויתרתי על תפקיד ראש הממשלה כי ישראל צריכה שינוי"

אבי רבינא No Comments on גנץ: "ויתרתי על תפקיד ראש הממשלה כי ישראל צריכה שינוי"

גנץ בהתייחסות למו"מ להקמת ממשלה: "אני ויתרתי על תפקיד ראש הממשלה שהוצע לי כי ישראל צריכה שינוי. הדרישות שהצגנו במשא ומתן הן הרבה מתחת לחלומות שלנו ולכן אני מאמין שדברים יסתדרו"

שר המשפטים, בני גנץ בכנס לשכת עורכי הדין | צילום: דוברות לשכת עורכי הדין צילום: דוברות לשכת עורכי הדין
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון והמשפטים, בני גנץ התארח בכנס לשכת עורכי הדין באילת והתייחס לניסיונות להקמת ממשלה בגוש מתנגדי נתניהו: "אנחנו רוצים מאוד לראות את ממשלת השינוי קמה. אני ויתרתי על תפקיד ראש הממשלה שהוצע לי כי ישראל צריכה שינוי. הדרישות שהצגנו במשא ומתן הן הרבה מתחת לחלומות שלנו ולכן אני מאמין שדברים יסתדרו".

גנץ הוסיף: "נתניהו צריך לסיים את תפקידו והמדינה כולה חייבת לחזור להתנהלות ממלכתית במקום התנהלות שמונעת מגחמות אישיות של אדם אחד. נתניהו הוא ההוכחה שצריך להגביל את כהונת ראש הממשלה".

בהתייחסות לכהונתו במשרד המשפטים, אמר גנץ: "אני חושב שמשרד המשפטים זקוק לשר במשרה מלאה ונכנסתי אליו רק בגלל מצב החירום שבו הרגשתי שצריך לשמור על הדמוקרטיה וכך עשיתי. גם בממשלה הבאה אמשיך לשמור על הדמוקרטיה ואני יודע שאפשר להגיע להסכמות וגם לרפורמות בהידברות ושיח עם כלל השותפים והמערכות כל עוד אף אחד לא יתנהל כביריון אידיאולוגי. אני מעריך שכך יהיה".



0 תגובות